«هر شب کابوس می بینم، مقتول را در خوابم می بینم که مدام به من می گوید چرا مرا کشتی؟» این گفته های پسری جوان است که به جرم قتل دوستش دستگیر شده و به شدت عذاب وجدان دارد.

متهم

همشهری آنلاین؛ گروه سرنخ: درگیری میان دو دوست دوازدهم اردیبهشت امسال رخ داد و به قتل یکی از آنها منجر شد. از آن زمان قاتل فرای بود تا اینکه چند روز قبل مخفیگاه وی در شمال کشور شناسایی و او پس از گذشت 4 ماه فرار دستگیر شد. متهم که جوانی 20 ساله است در بازجویی ها به قتل اعتراف کرد و گفت: مقتول دوست صمیمی ام بود و از 6 سالگی باهم بزرگ شدیم. ما باهم هیچ مشکلی نداشتیم تا اینکه شب حادثه تصمیمی گرفتیم قرص روانگردان بخریم و مصرف کنیم.

وی ادامه داد: آن شب از عطاری قرص خریدیم و بعد به پارک رفتیم. دچار توهم شده بودیم و بی وقفه می خندیدیم. ناگهان وسط شوخی و خنده، دوستم به من بی احترامی کرد و من هم که اصلا حال خوبی نداشتم جوابش را دادم. همین موضوع باعث شد تا درگیری میان ما شکل بگیرد. اصلا نفهمیدم چه شد با چاقویی که همراهم بود یک ضربه به او زدم. بعد فورا با دوستانم تماس گرفتم و از آنها خواستم تا دوستم را به بیمارستان ببرند. سپس خودم فرار کردم و ساعتی بعد متوجه شدم که دوستم جانش را از دست داده است.  

وی گفت: همان موقع اولین اتوبوسی را که دیدم سوار شدم و تهران را ترک کردم. مدتی در شهرهای غربی کشور بودم و بعد هم به شمال کشور رفتم و در خانه دوستم بودم. البته دوستم از ماجرا خبر نداشت و در این مدت هم هربار با خانواده ام تماس می گرفتم آنها من می خواستند تا خودم را معرفی کنم. من اما می ترسیدم و در تمام این مدت عذاب وجدان داشتم. مرتب کابوس می دیدم و حتی خواب مقتول را دیدم که به من می گفت چرا مرا کشتی؟

این متهم پس از اقرار به قتل با دستور قاضی امیر حسین علیمردان بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران او به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شد.

کد خبر 787391

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha